Russia and North Korea: A Long History13 min
The war in Ukraine has intensified cooperation between Russia and the most politically isolated state in the world, North Korea. Pyongyang sends arms and soldiers to Russia whilst Moscow provides Russian technology to its neighbour in the East. A focus on a close relationship that began at the end of the Second World War.