Serbia: Between Beijing, Brussels and Moscow13 min
Serbia is a key Balkan country at the crossroads of Europe and Asia, led by President Aleksandar Vučić. An official candidate for EU membership, Serbia has not applied sanctions against Moscow and has a good relationship with Beijing. Where does its future lie?