Epstein Files
How did Jeffrey Epstein, a maths teacher, amass a huge fortune, build a vast network of influence and sexually assault hundreds of young women, some of them minors, without being investigated for so long? A look back at the sexual predator’s life and how the Epstein Files are exposing corruption at the highest level.