Na rewersie mapy - Geopolityka TurcjiSieć Epsteina
Jak Jeffrey Epstein, nauczyciel matematyki, mógł zgromadzić tak wielką fortunę, stworzyć rozległą sieć wpływów i dopuszczać się napaści seksualnych na setki młodych kobiet – w tym także nieletnich – nie będąc przez tak długi czas ściganym przez wymiar sprawiedliwości? Dziś nazwisko Epsteina budzi strach wśród wpływowych osób po obu stronach Atlantyku.