Loverboye, stręczyciele nastolatek
Ci młodzi stręczyciele, zwani loverboyami uwodzą swoje przyszłe ofiary, by następnie je odizolować od bliskich i zniszczyć psychicznie. Najpierw pełni uwagi, z czasem pokazują swoje prawdziwe oblicze, zmuszając osaczone nastolatki do prostytucji. Jak przeciwdziałać temu zjawisku?