Cei ce fug de America lui Trump
În Franța, aproape 20.000 de adolescente sunt la voia proxenețiilor. În spatele unei aparențe seducătoare, acești tineri, numiți uneori "loverboys", folosesc manipularea în dragoste ca armă de control.