Trenul de noapte în Europa
În Franța, aproape 200 de ferme dispar în fiecare săptămână, în special din cauza faptului că mulți agricultori ies la pensie. Cine le va prelua locul? Mulți dintre copiii acestor agricultori preferă să refuze: prea multă muncă. Dar apar și tineri care doresc să preia vechile ferme. Unii dintre ei nici măcar nu provin din familii de fermieri.