Copiii furați: scandalul adopțiilor ilegale din Georgia30 min
Panagiotis Souroukli s-a născut în Georgia și a fost vândut pentru adopție în Cipru când era nou-născut. Abia când și-a căutat părinții naturali a descoperit documentele falsificate. Organizația Vedzeb descoperă astfel de cazuri și estimează că peste 100.000 de copii au fost trecuți drept morți ca mai apoi să fie vânduți. Ani mai târziu, se folosesc de testele ADN pentru a-și descoperi originile.