Rinichiul meu pentru un necunoscut31 min
În Țările de Jos, ca și în alte țări europene, donarea unui rinichi unui necunoscut înseamnă că persoanele care au nevoie de un transplant pot primi mai repede un organ sănătos, vital. Așa-numitele transplanturi încrucișate de rinichi le permit perechilor incompatibile să găsească donatori compatibili cu ajutorul unui software special. Exact asta fac Roy Rodgers și mama sa, Vera, la Rotterdam.