Cei ce fug de America lui Trump
Valea sârbă a râului Jadar adăpostește un important zăcământ de litiu. De ani de zile, multinaționala minieră Rio Tinto încearcă să-l exploateze. Zlatko Kokanović și tovarășii săi de luptă se opun acestui proiect, refuzând să-și părăsească fermele, în timp ce alții văd în el o oportunitate pentru regiune. În timp ce președintele Vučić și Uniunea Europeană promovează proiectul, tensiunea crește în vale.