Cei ce fug de America lui Trump
În Belgia, moartea asistată este dezincriminată de peste douăzeci de ani. În Franța, însă, ea rămâne interzisă și controversată. Astfel, mulți pacienți francezi apelează la activiști și medici belgieni pentru a-i ajuta să își încheie viața cu demnitate, de cealaltă parte a graniței.