Sărăcia menstruală: fără bani pentru absorbante31 min
Menstruația, parte din viața a milioane de femei, reprezintă și un cost semnificativ, iar multe dintre ele nu își permit să cumpere produse de igienă feminină. În Germania și Polonia, jurnaliștii noștri întâlnesc femei și activiste care se străduiesc să spargă tabuul precarității menstruale și rușinii de a vorbi despre ciclu.