Madrid: spitalul pentru animale sălbatice
Este cel mai mare spital pentru animale sălbatice din Europa. Pe dealurile din Madrid, o instituție unică, Grefa, lucrează neîncetat pentru a proteja animalele sălbatice din Spania. Acest spital primește în fiecare an peste 10.000 de pacienți, îi îngrijește și îi reintroduce în mediul lor natural.