Trenul de noapte în Europa
Cei ce intră în pielea eroilor lor pentru a se cunoaște mai bine: cosplay-ul este un fenomen mondial care atrage un număr tot mai mare de fani. Atât de mult încât se estimează că piața panopliilor și accesoriilor din lumea manga și a jocurilor video valorează în prezent aproximativ 5 miliarde de dolari.