Sudan: abia au scăpat cu viață
În Tokyo, un fost yakuza (membru al unei rețele de crimă organizată) de 74 de ani care a înființat o echipă de softball, un sport foarte popular în Japonia, pentru a ajuta tinerii să stea departe de mafie.