Cosplay, pragnienie zmiany tożsamości31 min
Cosplay narodził się w latach 80. w Japonii, jednej ze światowych stolic popkultury. Dziś na punkcie wcielania się w ulubionych bohaterów filmów, książek i komiksów oszalał cały świat.