Europa: młodzi rekruci w armii
W obliczu rosnących napięć geopolitycznych europejskie państwa wzmacniają swoje armie, sięgając czasem po nietypowe rozwiązania. Francja i Niemcy zachęcają młodych do poznania wojska w ramach specjalnych programów, a Łotwa wprowadza szkolenie wojskowe do szkół. Młodzi Europejczycy znów muszą odpowiedzieć sobie na pytanie: czy byliby gotowi chwycić za broń w obronie swojego kraju?