Tam i z powrotem Parlamentu Europejskiego31 min
Co miesiąc cały Parlament Europejski zmienia swoją siedzibę. 720 europosłów oraz tysiące pracownic i pracowników przenosi się na niespełna cztery dni z Brukseli do oddalonego o około 400 kilometrów Strasburga — by następnie wrócić. Czy Europa nadal może sobie pozwolić na finansowanie tego „wędrownego cyrku”?