Polityka i społeczeństwo
W serbskiej dolinie Jadar rolnicy walczą z planem międzynarodowej korporacji, która chce eksploatować ważne złoże litu.
Kosztowny symbol europejskiej jedności - raz w miesiącu Parlament Europejski przenosi się z Brukseli do Strasburga.
Od rozpoczęcia pełnoskalowej inwazji na Ukrainę, łotewskie władze zaostrzyły swoją politykę wobec rosyjskojęzycznej populacji kraju.