Kokaina na celowniku Europy31 min
Narkotyki przemyca się głównie przez wybrzeża Hiszpanii i Portugalii. Przestępcy korzystają z ultraszybkich łodzi i dronów. To gra w kotka i myszkę, w której dealerzy często wydają się być o krok przed strażą przybrzeżną i służbami antynarkotykowymi.