Re: Moja stuletnia współlokatorka
Amir ma 28 lat, Agnes – 101. On jest irańskim uchodźcą, ona niemiecką emerytką. Od roku mieszkają pod jednym dachem, jednak są dla siebie kimś więcej niż współlokatorami. „Dogadujemy się jak złodzieje na jarmarku” – śmieją się. Zajrzeliśmy do ich świata.