Unhappy
Człowiek jest zwierzęciem stadnym, jednak współczesność rozluźnia społeczne więzy. Jak nie poddać się samotności? Sprawdzamy z członkami klubu wioslarskiego, ktorzy spotykają się kilka razy w tygodniu oraz parą emerytów, którzy chcą stworzyć współdzielony dom, by nie zostać sami na starość.