KIDS
Relacje między rodzeństwem są ważną częścią codziennego życia dziecka. Jak jednak nauczyć się dzielić zabawkami, przestrzenią, a nawet rodzicami z kimś, kto ich monopolizuje? Opierając się na najnowszych wynikach badań, zespół specjalistów rzuca światło na warunki niezbędne do harmonii między rodzeństwem.