KIDS
Dzieci nieustannie konfrontowane są z nowymi emocjami, pojęciami i problemami. Nie zawsze łatwo jest zrozumieć ich problemy i reakcje. Opierając się na najnowszych osiągnięciach badań psychologicznych, specjaliści rzucają światło na dwanaście tematów, którym towarzyszą osobiste relacje dzieci i nastolatków.