KIDS
Istnieje tysiąc i jeden sposobów na rozwijanie kreatywnego myślenia. Za pomocą zabawek, poprzez tworzenie dzieł sztuki lub taniec czy pisanie. Zespół specjalistów odkrywa tajemnice kreatywności, niezbędnego narzędzia adaptacyjnego, które warunkuje nasze umiejętności społeczne.