KIDS
Przyjaźń to wyjątkowa relacja. Niektóre zaczynają się w dzieciństwie i trwają przez wiele lat. Jaki wpływ mają na zdrowie psychiczne najmłodszych? Jak zmieniły się wraz z pojawieniem się mediów społecznościowych? Sprawdzamy z trójką młodych bohaterów i zespołem psychologów.