Re: Europe's Fight Against Cocaine
The European continent is facing a tsunami of cocaine with the illegal drug being smuggled in via the Atlantic coasts of Spain and Portugal. ARTE Re: meets the people trying to fight against the drug cartels who with powerful speedboats and drones seem to be one step ahead of coastguards and drug squads.