Oddać nerkę nieznajomemu31 min
W Holandii można oddać jedną ze swoich dwóch nerek także osobie niespokrewnionej. Dzięki precyzyjnemu systemowi dopasowywania uruchamiany jest tzw. przeszczep krzyżowy. Z takiego rozwiązania skorzystali m.in. cierpiący na chorobę nerek Roy Rodgers (49 lat) i jego matka Vera (70 lat). Taki system ma być teraz możliwy również w Niemczech.