Źródła
Chcesz mieć mięśnie jak setki influencerów z TikToka i Instagrama? Nic prostszego, wystarczy, że kupisz od nich sterydy, które zrobią z ciebie prawdziwego kulturystę. Jest tylko jeden problem – handel nimi jest zabroniony, a one same sa niebezpieczne dla zdrowia.