Źródła
Fałszywe zdjęcia prawdziwych kobiet — zmanipulowane, rozebrane i tworzone bez ich zgody — zalewają media społecznościowe. Przez kilka miesięcy reporter infiltrował grupy na Telegramie, gdzie mężczyźni wymieniają się spreparowanymi zdjęciami influencerek, aktorek, piosenkarek, ale także kobiet z własnego otoczenia. To podziemny świat, w którym kobiece ciało traktowane jest jak towar. Reportaż z lektorem.