Calais: cierpienie migrantek13 min
W 2024 roku w wodach kanału La Manche zginęło 89 osób, rok wcześniej – 16. Coraz więcej ofiar to kobiety i dzieci. W obozach są narażone na przemoc, na wodzie na śmierć, ale nie przestają marzyć o Anglii.