Liberia: Kush, narkotyk śmierci38 min
W dwóch wojnach domowych w Liberii zginęło ponad 250 tysięcy osób, w walkach brały udział dzieci-żołnierze, zbrodnie wojenne nigdy nie zostały osądzone. Dziś kraj pustoszy inna plaga, kush – syntetyczny narkotyk, od którego uzależniony jest co czwarty młody Liberyjczyk. Uzależnieni od niego, zwani Zogos, są wypędzani z miast i wiosek, schronienie znajdują na cmentarzach, stając się żywymi-umarłymi.