W 40 stanach USA nadal legalne jest zawieranie małżeństw przez dzieci. W latach 2000–2018 pobrało się prawie 300 tysięcy nieletnich osób, a były to głównie dziewczęta, które wydano za mąż za dorosłych mężczyzn. Trauma przymusu pozostaje w tych kobietach przez całe życie. Dziś niektóre z nich odważnie dzielą się swoimi doświadczeniami i próbują zmienić prawo. Dokument z lektorem.