Argentyna: nowi przeciwnicy glifosatu25 min
Czy możemy obejść się bez glifosatu? W listopadzie 2017 r. Unia Europejska podjęła decyzję o odnowieniu licencji na kolejne 5 lat. Francja jednak chce wprowadzić zakaz w ciągu 3 lat.