Argentina: Post-Glyphosate Pioneers25 min
Can we produce enough food without herbicides such as Glyphosate? The EU has decided to renew its licence for a further 5 years although some worry about its environmental impact. A report from Argentina where a handful of farmers could be showing us a post-Glyphosate future.