The Seaside in Art
The seaside and the beach - places of longing and liminal areas of creativity. Twist dives into life by the water. In Saint-Malo, Britanny, Manon Lanjouère creates sea creatures - inspired by plastic pollution in our oceans. David Uzochukwu's photography mixes humans and sea creatures in a queering of the sea. And fashion expert Amber Butchart travels through the history of bathing culture in Margate, UK.