Greenland: Agriculture or Mining?25 min
Nickel, gold, iron, zinc, uranium... Beneath the pastures of Southern Greenland lies a host of natural resources. With global warming making them more easily accessible will Greenland choose to mine them? Or alternatively take advantage of a milder climate to develop the agricultural sector?