Sudan: Narrowly Escaping Death
On Sunday 8 December 2024, Syrians woke up to the news that Bashar Al Assad had fled the country. What had seemed unthinkable for more than 13 years of brutal war had finally happened: the end of the dictatorship. Citizens of Damascus can finally get a taste of freedom.