Syria: smak wolności w Damaszku26 min
8 grudnia 2024 roku Syryjczycy obudzili się w nowej rzeczywistości. Upadł reżim klanu Assadów, którzy rządzili krajem od ponad 50 lat. Dla wielu Syryjczyków to zupełnie nowa rzeczywistość. Jak się w niej odnajdują? Jak przeżyli trwającą ponad 13 lat krwawą wojnę?