Arabia Saudyjska
Neom ma być miastem przyszłości, zbudowanym w 170-kilometrowej linii na saudyjskiej pustyni. Jego pomysłodawcy mówią o nim jako o postępie ludzkości i technologii, a wielkim fanem projektu jest saudyjski następca tronu, książe Mohammed bin Salman. Jednak Neom ma także ciemną stronę – obywatele Arabii Saudyjskiej są z jego powodu zamykani w więzieniach i skazywani na śmierć. Ich przewinienie: sprzeciwili się wywłaszczeniu swoich domów na potrzeby projektu Neom.