Data Sources
Saudi Arabian citizens are languishing in prison, and some have even been sentenced to death. Their crime: they resisted expropriation of their homes for the Neom project, the city of the future built on a 170km line in the desert that is Saudi Crown Prince Mohammed Bin Salman’s pet project.