ARTE Reportage - Syria: na tropie ISISSyria po Asadzie
Po latach wojny i upadku dyktatury Baszara al-Asada Syryjczycy chcą spokoju, odbudowy państwa i zadośćuczynienia. Wielu z nich wraca z zagranicy wybierając życie w ojczyźnie mimo niepewnej przyszłości. Kraj zmaga się z biedą, zrujnowaną infrastrukturą oraz napięciami etnicznymi i religijnymi. Reportaż przedstawia rok z życia syryjskiej rodziny powracającej z Niemiec.