Europa zbroi się na potęgę13 min
Pełnoskalowa inwazja Rosji na Ukrainę sprawiła, że Europa musi na nowo przemyśleć swoje bezpieczeństwo. To historyczne wyzwanie, do którego różne kraje podchodzą w różny sposób. Jak wygląda sytuacja europejskiego przemysłu zbrojeniowego? Kto wydaje najwięcej na armię?