European Defence: The Great Rearmament13 min
Europe is forced to rethink its security and autonomy under the pressure of Vladimir Putin's wars and Donald Trump's return to the White House. This is a historic challenge, to which European allies, united within the European Union and/or NATO, must respond by coordinating their efforts. Can Europe guarantee its own security? What are the strengths and weaknesses of European defense?