Cu hărțile pe masă
Europa este nevoită să își regândească securitatea și autonomia strategică sub presiunea războaielor lui Vladimir Putin și a revenirii lui Donald Trump la Casa Albă. Aceasta este o provocare istorică la care aliații europeni din cadrul Uniunii Europene și/sau al NATO trebuie să răspundă prin coordonarea eforturilor lor. Va fi Europa capabilă să își garanteze propria securitate?