Lumea în imagini
Totul a început ca un trend pe TikTok, dar pe străzile din Kathmandu s-a transformat într-o revoltă reală. În septembrie 2025, un video a declanșat o amplă mișcare de protest, care a dus la căderea guvernului. Reportajul analizează un val de mobilizare populară fără precedent, în care clipurile virale au jucat un rol decisiv.