Rewolucja Zetek11 min
We wrześniu 2025 roku jedno wideo na TikToku rozpaliło Nepalu. Młodzi ludzie wyszli na ulice Katmandu, protestując przeciw korupcji i nepotyzmowi wśród elit. Viralowe filmy rozpaliły społeczny gniew i doprowadziły do upadku rządu. Ekspertka Marie Lecomte-Tilouine podkreśla, że ruch odzwierciedla frustrację młodego pokolenia, a politolożka Janjira Sombatpoonsiri analizuje siłę i ograniczenia tej zdecentralizowanej, cyfrowej rewolucji.