Dessous des images 2026 (68/110)
What started as a viral post online turned into a violent revolution on the streets. In September 2025 a video highlighting corruption and inequality in Nepal was shared thousands of times and brought young people out onto the streets in unprecedented numbers for angry protests that brought down the government.