Hezbollah Drone Films11 min
Since March 2026, Hezbollah has been stepping up its series of filmed attacks using kamikaze FPV drones against the Israeli army in southern Lebanon. These shocking images challenge the Israeli narrative and seek to undermine the IDF and Israeli public opinion.