United Kingdom: Political Instability
With Keir Starmer ‘s resignation, British politics is still unstable after six prime ministers in the ten years since the Brexit vote. Starmer’s sucessor could well be Andy Burnham, the popular former Mayor of Manchester, nicknamed 'the King of the North'.